tirsdag 25. januar 2011

tirsdag

Etter tips fra Nina, hoppet jeg på en av de mange trikkene som går over alt her. Når man har all verdens med tid, spiller ingen rolle hvor man ender opp.

Var selvfølgelig fristet til å hoppe av på mækkern, men sto imot!


Så en fresh butikk med store store SALG skilter, så jeg hoppet av. Brukte masse penger på en jakke, men ble super smukk, om jeg får si det selv ( vet ikke helt hvorfor jeg lenger meg sånn over til den ene siden, syntes vel jeg ble ekstra lang og tynn da).


Etterpå fant jeg en oase midt i betongjungelen! Hit blir det mange turer med boka mi.


 Sist, men ikke minst :


Herlighet, for et deilig liv jeg har!

10 kommentarer:

  1. Åå ser ut som du kose dæ masse Rakel!! Og jakken va du naais i! ;D Stor klem fra Anne Mari!

    SvarSlett
  2. Herlighet for et deilig liv du har!

    SvarSlett
  3. Ellen: Kjæm du på besøk snart??
    Anne Mari: Tuusen takk!! Vi har det så utrolig godt her :)

    SvarSlett
  4. Tina: æ vil kose å klemme dæ!

    SvarSlett
  5. E det feskekake? ;)

    SvarSlett
  6. Æ må spørre om d samme som han Tore :) Syns isåfall d e en litt merkelig rett å få hos pizzaexpress i HK :p

    SvarSlett
  7. hahaha...nei, det e pizzabolla som høre til salaten!

    SvarSlett
  8. jeg vil ha bolle!

    SvarSlett
  9. Du skal få bolle når du kommer ...hehehe

    SvarSlett