lørdag 15. januar 2011

ah

Våknet til sol og ganske bra tempratur


Ikke varmt nok til å bade ennå, så jeg tok med meg Henrik til Stanely Marked og spanderte en skikkelig digg lunsj.



Etterpå tuslet vi rundt


og så på folk og dyr










Jeg fikk testet ut the public toilet
FOILL TANK JA

Og vi fikk sett på stranda 



Fikk smake på noe som jeg ikke helt vet hva er. Det smakte ikke spesielt godt, så jeg endte opp med å kjøpe en svær pose.



Gjett om han kid'n her gleder seg til å komme hjem og teste ut sitt nye S.W.A.T maskingevær


Snart skal Strømpen ta meg med på en romantisk middag. Håper jeg. 




3 kommentarer:

  1. ååååh Rakelmor, Æ missunne dæ så masse å få oppleve så masse nytt :)

    SvarSlett
  2. Utrolig gøy å få kontinuerlig nyhetsstrøm fra HK, masse flotte bilder!

    SvarSlett
  3. Var det brente mandler? kjempegodt!

    SvarSlett