onsdag 12. januar 2011

øl og national geographic


I dag har det serriøst vært kaldt her! Vet at jeg ikke skal klage, men jeg og Strømpen har ikke med noen varme klær. Det er ingen tvil om at the north face som gjelder i Kina. Alle menn har bloblejakker fra  north face og alle damer har veske fra louis vuitton. Eller så har de sånn sexy school girl uniform.
Har drasset med meg mitt fancy Nikon camera på ti kilo hit for å ta masse freshe bilder. Har ennå ikke tatt det opp fra veska. Bruker bare iphone. Kanskje jeg heller skulle skaffe meg et slikt et? Er sikker på at jeg hadde tatt masse bilder da.



Nevnte før i dag at Henrik klaget littt på at det var lite bilder av han i bloggen. Da jeg skulle ta bilde av han, ville han ikke fordi han hadde kjøpt feil hårvoks og syntes han var støgg på håret. Ble sånn da :

Han er uansett veldig fornøyd med en deeeilig middag som ikke er kinamat.


Dagen handlerunde kosta meg 90 spenn. Nå skal jeg kose meg. Strømpen sover ( klokka er bare 23:00)

1 kommentar: