tirsdag 11. januar 2011

Henrik jobber og jeg slapper av

Etter å ha tvingt i meg litt sushi til frokost i ti tiden ( gjett om jeg savner majo ) tuslet jeg ned på gymmen. Ikke like digg i dag som det var i går gitt.

Etterpå spiste jeg en spennende lunsj ( gjett om jeg savner majo).
Klokka er tre og jeg lurer på om jeg skal slå av tv'n, legge bort boka og ta på meg noen klær.

Været er ikke sånn superbra, så det frister ikke så veldig å bevege seg ut, men jeg har lyst på ei ny nike treningsbukse jeg så i går. Pluss at jeg trenger mat. Mat her på hotellet koster skjorta. Jeg kommer til å bli syltynn og topptrent dersom vi blir boende her lenge.

Må forresten fortelle om verdens mest geniale kort :
                                                                      Octopus 
Usable in MTR, Light Rail, Trams, Peak Trams, Star Ferry, Buses, some minibuses, convenience stores such as 7-11, Circle K, supermarkets, fast food outlets, or public telephone booths
Vi bruke det over alt! Tenk å hatt et sånt kort hjemme.

4 kommentarer:

  1. Nu så jo den sushien ut som sånn man kjøpe på rema, så kanskje ikkje rart den va fantastisk. E d kun sushi d går i om dagen?

    SvarSlett
  2. Den sushien va ikke fantastisk. Dæm har jo ikke majo i!!
    PlaTina: Asia savne dæ!!

    SvarSlett
  3. Hæliii, RakelMin <3 Savne dæ! Puss- Linda

    SvarSlett