torsdag 13. januar 2011

i går

Uuuuutrolig spennende dag i går :

Det superspreke paret startet selvfølgelig dagen med trening. Har også fått en "venn" her. Han heter Thomas og gir oss et nytt håndkle hver gang vi kommer.


Spiste ikke kinamat, men thaimat.

Strømpen glemte igjen i phonen sin i en taxi her om dagen, så han måtte gå til innskaffelse av ny tlf. Etter  utallige advarsler fra sin kloke kone om ikke å kjøpe på en liten bule hvor det ikke står pris på noen ting ( har nemlig lært det av min gode venn, lonely planet ), valgte han å gjøre akkurat det. Han tenkte nemlig at han var så smart at han klarte å gjøre en suuuper deal. Endte selvfølgelig opp med å bli både redd og lurt ( stakkar strømpen min. Kona di ælske dæ!)

Måtte trøste han litt, så jeg tok han med på kino. Der spiste vi popcorn og så på vakre damer og menn.




 Ellers har jeg sett noen sykt store gullerøtter og funnet ut kinerserne ikke gidder å holde seg fast når de tar mtr. De leser bøker eller spiller spill på sin i phone 4 ( Jeg og strømpen holder oss alltid fast ).

1 kommentar: