fredag 28. januar 2011

martnad

I kveld e det damenes ( eller damens) aften på rom 901. Strømpen er ute med gutta, så jeg får det svære hotellrommet kun for meg selv. juhu.


Har vært på martnad sammen med Hanna, ei venninne av Hanna, og kidsa. Det var egentlig som martnad i Trondheim, bare litt mer kinesisk.











   Kjøpte Henrik en mini hatt og en par truser. Det setter han nok pris på, vil jeg tro.


Ellers:

Fant verdens minste uteservering.


Henrik kjøpe itj lokkalt næi, skal værra fresh from New York!


Bruker du dress, treffes vi på Liberty etter jobben!


3 kommentarer:

  1. å hui, jeg trykker like på like-puta. sånn ønsker jeg meg!

    SvarSlett
  2. åååå æ vil vær på den martan!!! det så helt fantastisk ut! du e super heldig rakel.

    SvarSlett
  3. Katja, du får komme på besøk! Da skal du få en like pute. Lover!!

    Kine, du hadde elsket Hong KOng!

    SvarSlett