torsdag 17. mars 2011

Ka e greia med å ikke ha facebook?

Ka i  #&%§ e greia med å ikke ha facebook, ARNHILD?? Eller ALDRI være på skype? Kan noen vennligst innformere den dama om at jeg savner henne?


Han her tullingen også!!


Anyways. Er sykt fornøyd med å ha lasta ned hele første sesongen av cougar town ( selv om det viste seg at teksten var på tysk). Må selvfølgelig se når strømpen ikke er hjemme. Nå spiser jeg lunsj og ser dagens 6 episode. Life is gooooood!




I går var det Saint Patrick's day. Strømpen dresset seg opp i grønt, før vi dro ut for å feire the irish. Masse folk og mye kos!




Etterpå spilte vi fotball for å vinne premier. John slo meg med 2 sekunder, mens jeg slo Henrik med hele 3!Jens var så dårlig, at det gidder vi ikke å snakke om engang.



Det var et falskt smil, for detta gikk ikke vegen gitt!





Både jeg og strømpen er forresten helt gåen etter "massasjen" vi fikk. Jeg har vondt i ryggen og Henrik har fått blodutredelse på skulderbladet og kul bak øret. Han mener at de damene umulig kan ha vært helt stabile. Jeg sier meg enig.

2 kommentarer:

  1. Hei Søtingan!

    Det ska æ videresend, veit at dæm savne dåkk og!! A meine det e ingen som vil drikk øl på hverdagan lenger, hehe! Håpe dåkk har det fint, æ glede mæ te dåkk kjem heim!!! Her e det snø og arbeidshelg. Stor klem fr ingrid!

    SvarSlett
  2. Takk Ingrid!! Kor fin du e! Vi har det superfint, men glede oss til å komme hjem til Norge. Til Bleik...hahahaha. Ses i mai :) Stoor klem

    SvarSlett