tirsdag 22. mars 2011

en husmors bekjennelser

I dag skal det bare handle om MEG ( og litt om de andre)! Jeg vil derfor presentere ulike hendelser fra den siste uken:

 Henrik tvingte med til å jogge opp og ned trappene i matching treningsskorte!! Det skal også sies at vi bor i 26 etasje ( selv om de ikke har 4, 14 og 24. Baaad luck). Trodde jeg skulle dø etter to runder. Bildet er selvfølgelig tatt før hendelsen. Smilte ikke like mye etterpå. Da grein jeg.


Sist helg var det ei dame som sa jeg likna veldig på Gwyneth Pathrow ( meget mulig at det var fordi hun var keen på John Magnus ), jeg sa uansett bare : Thank you. I Know!


Mandag hadde jeg en deilig dag ved bassengkanten. Kvelden og natta var ikke like deilig, ettersom jeg må ha vært i svime når jeg smurte på solkrem.



Kunne derfor ikke bevege meg så mye utendørs i går. Fikk gjort mye annet nyttig:


Fikk sedd minst ti episoder cougar town!



Testa ut den nye økologiske vinen jeg har kjøpt.



Tenkte på at jeg burde ha trent, meeeeen


Skypa med to av mine fans i Oslo


I dag skal jeg møte onkel og tante. Gleder meg!!

4 kommentarer:

  1. å kvinne! Jeg ler høyt! Takk for dagens latterkrampe!! :D

    SvarSlett
  2. Du e og blir fantastisk! LoVE! -LF

    SvarSlett
  3. Jeg synes du ligner SYKT på Gwyneth. Til og med i röd adidas t-shirt!

    SvarSlett