mandag 28. mars 2011

hello

Alltid topp å skype med søsters! Næææææi Rakel, ikkje ta bilde av mæ. Æ e så støgg i dag. Ta heller bilde av ho Keisa....å puppan mine. Dæm ser åkei ut.


Henrik mener jeg må venne meg til det nye livet vi skal få på Bleik. Han tok meg med bort fra betong, shopping og vin. Ut i naturen ( eller jungelen som jeg kaller det ).

 

 
Kom igjen RAKEL! De e vekti å varm opp!




Unnskyld at æ leve...


Søndag = grilling.


Rakel, prøv å få fræm samspelle mellom naturen å bicepsn min...


Itje ta bilde av det greia der!! Det høre ITJE heime i naturen!


Et rop om hjelp...

3 kommentarer:

  1. æ like den urbane betong jungelen. og oppvarmingsøvelsan. flir.

    SvarSlett
  2. hahahaha - du e urkomisk ♥ det e så arti å få følg med!

    SvarSlett
  3. Jaha, dere tok the kids walk. Slappt! haha

    SvarSlett