tirsdag 29. mars 2011

FOR en herlig dag! HK, æ elske dæ.

Først en hyllest til min nydelige lillesøster som fyller 26 år i dag. Æ elske dæ, Tinemor!


I dag har jeg hatt mitt første møte med kubb Norge. For en deeeeilig gjeng!!!!

Vi inviterer til en spennende seanse i Victoria Park, der vi skal få møte Kung Fu Master: Kwok Chun Tse.
Han er en pensjonert Kung Fu Mester som vil lære oss litt selvforsvars teknikker og vise oss hvordan han transformerer sin Kung Fu bakgrunn til en fantastisk Tai Chi oppvisning til slutt!


 Kwok Chun Tse har i sin tid slått Mesteren til Bruce Lee ! Gjett om vi hadde det gøy...OG smertefult!






Dim Sum.





Etter Dim Sum drakk vi kaffe på starbucks. Jeg ble til slutt sittende i flere timer og prate med to maaaaagiske damer:

Elisabeth


og Elise


Elisabeth var sjokkert over at jeg ikke visste hvor man får kjøpt ekte kashmir på markedet, eller at jeg ikke ennå har vært på shopping i Shenzhen! Nå skal hun ta med meg og Elise til Shenzhen for å shoppe i de hemmelige bakrommene, for hun har peeeeiling!! Det sies nemlig at du kan du få kjøpt ekte saker til under en tiendedel av prisen, for der produseres det meste. Gjelder bare å vite hvor og hva.

Hurra!! Jeg var så glad på vei hjem at jeg lo for meg selv på bussen.

Shopping i Shenzhen plottes inn på kalenderen. Rakel, nå må du komme deg til Macao og fornye passet ditt. Jenter, gleeede dere!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar