tirsdag 15. februar 2011

Siden sist :

Kjøpte denna for to uker siden, men har ennå ikke lært en eneste setning Mandarin.


Har funnet en superkoselig kafe.






Har vært på rugby kamp. Skjønte ikke en drit.



Mannen min har blitt ennå deiligere.


 Skypet med min herlige familie!


Søndag var vi på den filipinske kåringen av Miss Valentine og Miss Queen of heart. Showet viste seg å vare i 6 timer.

Bleikingan blei special guests og fikk blomster.


 



Etter kåringen tok damene oss med på en filipinsk resturant. MALONY for en mat!!!





 Denne deilige middagen kom Strømpen hjem til på valentines. ( Jeg fikk heldigvis lønn for strevet etterpå. )

Har sett min første taxi ulykke og lovet meg selv at jeg alltid skal ha belte på!


Bestilte den største pizzaen jeg noen gang har sett. Vi var fire som delte, på bordet ved siden av var de tolv.



5 kommentarer:

  1. Så mye arti du får sett og gjort. Oppfreskanes! Gratulerer med valentinsdagen på etterskudd ;)

    SvarSlett
  2. Dæven kor du spis. Kommer jo tel å bli smellfeit :p Men du e sekkert like fin då også :)

    SvarSlett
  3. ok, HVA har strømpen på tallerknen sin på filipinske restauranten? Ser ut som en kamelon, jo! Og jeg må le av at dere ble special guest :D

    SvarSlett
  4. Livet handle om mat, du kjenne mæ!
    Strømpen har en fesk på tallerken sin, tullsjur!

    SvarSlett
  5. Anita W Kristensen16. februar 2011 kl. 14:13

    utrulig manga fine å artige bilda du legg ut,dokker oppleve nok masse spennanes, kos dokker

    SvarSlett